Reading Reviews for I Just Can't Help Myself...
201 Reviews Found

Review #1, by Mattie I Just Love Weddings

22nd October 2016:
OMG! So sorry about my greediness. Have a super fabulous birthday! You deserve all the love and blessings! New update can wait. Sending you virtual cauldron cake, chocolate frogs and a warm mug of butterbeer! Cheers!❤️

Author's Response: You are so sweet! I think your "greediness" is one of my favorite things, I love hearing about how much y'all love this story! I appreciate the birthday wishes and virtual gifts, they warm my soul the same way hearing from you guys does! :)

 Report Review

Review #2, by Mattie I Just Love Weddings

19th October 2016:
Please please pretty please update! I know I'm being greedy, but it's only because you are the goddess who writes amazing believable HP fanfiction! Sending lots of love. ❤️

Author's Response: OMG YOU'RE REVIEW #200!!! Thank you SOOO much for your kind words! My birthday is this weekend, so after that my life will settle down to a point where I can get the next chapter up! I'm so sorry for the wait, but thank you so much for reading and reviewing!

 Report Review

Review #3, by Dana James I Just Love Weddings

16th October 2016:
Whens the next update? I need more plz

Author's Response: Soon! I'm almost finished with the next chapter, I just need to add a few more things!

 Report Review

Review #4, by Dana James I Just Love Weddings

9th October 2016:
Just when i thought Fred and Dorothy were gonna be friends again. Then Fred has to go and be an idiot. also thanks for the birthday shout out.

Author's Response: He's quite good at being an idiot. :) And of course! Sorry for being late lol. Thanks for reading and reviewing!

 Report Review

Review #5, by WizardsOnlyFools I Just Love Weddings

9th October 2016:
Wow! This story is so amazing!! I just started it yesterday and couldn't stop reading until I got up to date. Your characters are fantastic, especially Fiona and Hope (I love their dynamic), and somehow you're able to keep each major character developing without it ever feeling forced or out of place. I'm so glad there's going to be a sequel! Keep up the amazing work and please update soon! :)

Author's Response: WOW THANKS! I'm glad I got you hooked! I'm glad you're vibing with the characters, realistic character development is the biggest thing I focus on as a writer, so hearing that it comes off naturally fills me with joy. I'm almost done with the next chapter, so once it's beta'd we'll be good to go! Thanks for reading and reviewing!

 Report Review

Review #6, by killjoy I Just Love Weddings

7th October 2016:
I swear to god I think James and Louis are the only males in this family that have any brains what so ever! Apparently Fred and Albus are brain dead when dealing with women.

Best part was James wondering if that outburst was a hint that he should buy a ring lol. Least he was smart enough to ask.

Author's Response: Welp, never thought I'd see the day when I got a review that called JAMES intelligent! Fred and Al definitely need some help, and Lou is just too good to be true! My beta will be thrilled to hear you loved James asking if he was supposed to buy a ring, it was her suggestion! There's more Rose and Scorpius to come, have no fear! Thanks so much for reading and reviewing!

 Report Review

Review #7, by whatsthetimemrwolf I Just Love Weddings

6th October 2016:
Honestly, how can Fred be such an idiot? I'm glad Dorothy is (mostly)happy though, she deserves it after everything that's happened to her

Author's Response: Isn't he just? And yes, this is a nicer side of Thee to see, much better than her whining lol. Thanks so much for reading and reviewing!

 Report Review

Review #8, by Mattie I Just Can't Believe It

4th October 2016:
Ha ha.. your new chapter is available on archiveofourown and it so happens that I stumbled upon that website today! No idea why it isn't available here. But either way, I read it, and your new chapter is really good. Feels like Dorothy is going to just burst with all her emotions one day. Kinda sad that there wasn't much of dor/fred action. Can't wait to know what happens next! Will Fred stop being a moron when he realizes that Dor isn't going to be around for the next couple of years? Seriously can't wait! Sending all my love! Update soon-ish please!

Author's Response: Ah, yes, I just uploaded everything to archiveofourown! The new chapter isn't available here yet because it's still waiting in the queue...I usually try to wait for this site before updating the other sites I have this story on, but oops. :) I'm glad you liked it at least! I accept your love and send mine on return...thanks for sticking with me!

 Report Review

Review #9, by Mattie I Just Can't Believe It

3rd October 2016:
Hello, I'm back to nag the crap out of you! Lol. Please update sweets! I'm craving some 'I can't help myself' love! xoxo

Author's Response: Have no fear, the next chapter is currently waiting in the queue! Thanks so much for the love!!

 Report Review

Review #10, by Dana James I Just Can't Believe It

26th September 2016:
You should totally update for my birthday today. Because i need my dose of Fred and Dorothy for my special day.

Author's Response: So, I'm late for your birthday, but I totally just sent the next chapter to the queue. Happy Belated!

 Report Review

Review #11, by Dana James I Just Can't Believe It

23rd September 2016:
Please update i love this story so much

Author's Response: WOW thanks you're so nice

 Report Review

Review #12, by Nee I Just Can't Believe It

19th September 2016:
That was such a quick update! I love That Fiona took a plate, and her tea with Fluer was so sweet! Great chapter

Author's Response: RIGHT?! I was so PROUD OF MYSELF! Also, LOL, the plate thing was probably one of my favorite Fi moments up to date. Thanks for reading and reviewing!

 Report Review

Review #13, by Rae I Just Can't Believe It

14th September 2016:
Love it!!! More please.

Author's Response: Thank you! Almost finished the next chapter!

 Report Review

Review #14, by killjoy I Just Can't Believe It

12th September 2016:
I see Fred semi got his head out of his rear end. Poor Albus people just assuming he knows things lol. He's a guy how is he supposed too know things like a woman's mind?!lol Comedian George Carlin said it best "Women are crazy,me are stupid. The reason women are crazy is because me are stupid." They just assumed too much of poor Albus lol

Author's Response: Yes, Fred is finally being forced back into the real world and having to face the fact he's a giant prick. And Al is just a moron. A well meaning moron, but a moron nonetheless. :) I love that quote! It's very accurate lol. Thanks so much for reading and reviewing!

 Report Review

Review #15, by Mattie I Just Can't Believe It

11th September 2016:
OMG! You are amazing! Such a quick update and a brilliant chapter. I loved every bit of it. How awesome are you? Like seriously? When you are done with all of this, you should definitely write your own books. You really do know how to articulate emotions into words. I LOVED it. Thanks Super woman Becca! Sending all my love and praying you update soon. Loved that Thee has been accepted into the program. Cheers!

Author's Response: UGH WOW THIS IS SO NICE!! I'm so glad you love the story and the chapter and everything! I'm almost done the next one, so then it'll just be working things out with my beta and posting. :) Also, THANK YOU so much for the compliment on my writing! I would love to be able to write my own books, just need to wait for an idea lol. Lots of love back to you!

 Report Review

Review #16, by klarissa002 I Just Can't Believe It

10th September 2016:
Hi, I love your story! It's really great! please don't kill thee off please?! I mean the hallows program is pretty much set up for a certain death but please don't!

Author's Response: I'm so glad you love the story! Don't worry too much about Thee, the Hallow's Program is training and education, it's only really dangerous once she commissions and starts actually working. :) Thanks so much for reading and reviewing!

 Report Review

Review #17, by Mattie I Just Have to Survive Dinner

4th September 2016:
Update my friend. Please oh PLEASE update! Thanks in advance.

Author's Response: I promise I am working on it! My beta just went back to school, so I'm waiting for her to have a moment to ensure y'all get the best content possible!

 Report Review

Review #18, by Mattie I Just Have to Survive Dinner

25th August 2016:
Oh merlin.. I wish that Fred would kiss Dora already! This is getting quite ridiculous. And also, incase you haven't noticed already, I'm heads over heels in love with your story. Please please give us more Fred & Dora action. I really want them to get their crap together. This whole Fred/Dora/Hope/James conundrum makes me think of 'i hate u, i love u' song by Gnash. It's so apt. Ha ha.. Do update soon and save me from this insanity! Lots of love..

Author's Response: I ADORE THAT SONG! Hopefully in the next couple chapters, you'll be pumped for the way things are looking to be moving...but NO HINTS! :) I'm so glad you love the story! Thanks so much for reading and reviewing!

 Report Review

Review #19, by Summer_Raven I Just Want You

22nd August 2016:
Upset. They're meant to be together!!! Gosh darn Hope for being such a Hufflepuff! GACK!!

I love this story in case you couldn't tell.

Author's Response: There are perks to the Puffs, and then they make you want to slam your face into a wall. She'll make you happy soon enough!

 Report Review

Review #20, by Summer_Raven I Just Want to be Happy

22nd August 2016:
So much Hope/James action!!! YAY! *excited squealing*

Author's Response: YAS JOPE 5EVER

 Report Review

Review #21, by Summer_Raven I Just Find Magic in Christmas

22nd August 2016:
ALL THE FEELS IN THIS CHAPTER OH MY GOSH. So much happened. And I've decided that I ship Hope/James and Dorothy/Freddie. This is a beautiful fanfiction and I love it so much. Thank you for writing it.

Author's Response: YOU'RE SO WELCOME! I'm glad you find it beautiful, that's such a nice thing to say! I'm so glad you're loving the story!

 Report Review

Review #22, by Summer_Raven I Just Don't Think I'm Ready

22nd August 2016:
Oh my god, when I read the part about Ron and the handicapped owl I literally had to put my phone down and take a two minute breather I was laughing so hard. And I absolutely totally ship Fiona and Louis, they are freaking ADORABLE together. Do they by any chance have a couple name?

Author's Response: I'm so glad you appreciated that as much as I did, because I still sometimes think about that and think I'm hysterical. :) As for Fi and Louis having a couple name, I don't know...maybe Flouis? Liona? If you figure something better out, let me know!

 Report Review

Review #23, by Mattie I Just Have to Survive Dinner

21st August 2016:
Yess! You are a god sent gift to the world of HP fanfiction! How I adore you! Thank you for updating and thanks for being such an incredible story teller. After reading that wretched Cursed Child, I was in need of some good therapy. Your story fits the bill perfectly! Thank you and keep up your amazing work! Sending lots of love and hugs your way!

Author's Response: WOW this is probably the nicest review I've ever gotten! My soul is LITERALLY EXPLODING with sunshine and daisies and other happy things! I'm glad I could provide some therapy for you after Cursed Child (which I agree, total BS). Thank you so much for loving this story as much as I do!

 Report Review

Review #24, by killjoy I Just Have to Survive Dinner

21st August 2016:
Lord,everyone is either having a great relationships or they're in the toilet lol.No in between! I think Fiona's problem is she's finally met someone other than Louis who's not scared of her lol. She doesn't know how to deal with that other than attack. Which doesn't work when it's your boyfriend's mom lol I honestly don't know what Fred's problem is? Other than he's an idiot. I kind of figured Lily would be a bit more mad at Albus due to the last chapter?

Author's Response: You are absolutely right! Fiona is also facing the issue that Louis is Fleur's youngest and only son...lots of protectiveness there. As for Lily and Al, she's definitely not thrilled with him, and you'll see more of that later! And yeah, Fred's just dumb. Thanks so much for reading and reviewing!

 Report Review

Review #25, by ScarletSlytherin23 I Just Have to Survive Dinner

21st August 2016:
ITS UP! It's finally up! I'm so excited I'm gonna read it and it's
going to be amazing!

Author's Response: YES ITS UP WAHO
Enjoy the chapter!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>