Reading Reviews From Member: HarryandLunafan
  
12 Reviews Found

Review #1, by HarryandLunafanPeaches & Cream: Back To Hogwarts

21st January 2013:
COME ON!!! was it Sirius or Remus in the doorway or even someone else? Please write more who was it?

 Report Review

Review #2, by HarryandLunafanUnorthodox: We would remain.

16th January 2013:
COME ON! is the baby a boy a girl or twins, or even triplets! please i gotta know!

 Report Review

Review #3, by HarryandLunafanOur Adventures(well err, sort of) with the Red Avengers: Offers from the Red Avengers.

16th January 2013:
Wait WHAT! The marauders come back or something come on I've gotta know!

 Report Review

Review #4, by HarryandLunafanThere's So Many Bitter, We'll Have to be Believers: Lose my Way, Like Every Day

16th January 2013:
Wait a minute so it was Fred or George snogging Katie and which one talks to her all the time?

 Report Review

Review #5, by HarryandLunafanThe Bully's Sister: Jane

16th January 2013:
AH he isnt dead but Narcissa doesnt know that i guess. SO what happens?

 Report Review

Review #6, by HarryandLunafanSomewhere From My Memory: Real Happy Day

16th January 2013:
Put Alex and Fred together please I LOVE the twins

 Report Review

Review #7, by HarryandLunafanLife isn't as it seems: chapter four

14th January 2013:
wait. are you gonna write more? it is such a good idea i wanna read more!

Author's Response: Yes i am just added two more chapters

 Report Review

Review #8, by HarryandLunafanShattered Memories: I'll never forget...

8th January 2013:
please write more What happens to Sirius does he still go after Peter??? please tell me!

Author's Response: aw i'm glad you like it! i will consider writing a sequel so stay tuned! :)

 Report Review

Review #9, by HarryandLunafanThe Baby Project: Not A Bad Idea After All

6th January 2013:
I love reading stories with babies they are also harder to find though but please keep writing!

 Report Review

Review #10, by HarryandLunafanSearching with the Enemy: Risky Revelations

3rd January 2013:
OMG!!! I love this story PLEASE PLEASE PLEASE WRITE MORE! the way you portray the characters is just sooo amazing I can't wait to read more! So please keep writing!

Author's Response: Awww! Thanks so much! Don't worry, I will update much faster than last time! Thanks for reviewing!!

 Report Review

Review #11, by HarryandLunafanFade Into Darkness: Traitor

2nd January 2013:
This is an amazing story I can't wait to find out what happens between Harry and Snape and then his friends reaction to it!! Please write more!

 Report Review

Review #12, by HarryandLunafanIt's Just a Crush: We've got these days of Summer

2nd January 2013:
I loved your story so much! I am new on this website and your fanfiction was the first one I read. The fighting between Hermione and Draco was sad but I loved the story! thanx for writing it now I am sooo inspired to write stories as amazing as yours!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login